AtasteofWinter.

"But I’m going on, And I’m prepared to go it alone"

Kategori: Allmänt

Gnarls Barkley - Going On

idag har jag vart och tränat med miriam på gymmet, de var aslänge sen sist som jag tränat på gym, nån gång i piteå tror ja..  förra året när jag bodde i arvids så tränade vi ju flera gånger i veckan på Mk's men nu så får vi gå på Starkeman istället. fiint gym säger jag bara! :) bra att de finns många maskiner så man kan variera lite, desutom så är allt så fräscht!  och jag känner att de är skit härligt att träna och de är mkt roligare när man har nån att träna med. så nu ska vi börja träna regelbundet, 2 - 3 gånger i veckan ;p  hoppas att vi håller det. men de tror ja  (:


Starkeman gymmet. snodde bilden från arvids hemsida ^^


hade gött ! //
Ida

KOMMENTARER:

  • frida säger:
    2008-08-21 | 01:11:34

    kommer kanske bli lite svårt att hålla 2-3 ggr i veckan när du bor i pite kanske? ;)

  • frida säger:
    2008-08-21 | 16:50:31

    jåå, men jag jobbar...:(:(:( till typ 6 eller nå..

  • Miriam säger:
    2008-08-21 | 18:13:38
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Men var ja nå taggad på att träna :D Taggad till helgens träning? ;)

Kommentera inlägget här: