AtasteofWinter.

"I can forgive and I’m not ashamed to be the person that I am today"

Kategori: Allmänt

Staind - So Far Away

yess, ääntligen har skolan börjat om yiipiiie, har längtat hela lovet!! Not..  menmen, vi överlever. Känns ändå härligt att vara tillbaka i Piteå igen, bo i lägenheten, träffa klassen och kunna göra de man känner för. men de är lite trist att vi börja med vanliga lektioner jävlart dirr.. vi kastas upp på "plugg tåget" på direkten och man vill verkligen inte hamna efter och måsta jobba ikapp. så de är bara att följa med. det känns även roligt att börja laga mat igen, nog för att de it gick så bra igår ^^ glömde bort korven på spisen och satte mig och såg på The Hills istället så dom blev lite, bara lite brända ;) 
de är Malin som fått mig att börja se de, hon snackade om de på planteringen, att de är ett program som man bara fastnar i. jag tänkte; va äre riktigt för program som man så gärna vill se? hon berättade om de man jag fattade ingenting, massa namn hit å dit och bröllop som skulle bli inställt m.m. och när jag såg de så tänkte jag, de här måste jag ju se igen, de är ju inge speciellt eller så men man fastnar, man vill veta hur de kommer gå för dom med deras jobb och kärleksproblem. Btw, en riktigt player den där spencer, jag tror dom flesta tjejerna skulle dumpa han på direkten^^
alltså musik är bland de bästa som  finns så äre bara. skulle avlida om jag inte skulle få lyssna varje dag, ja vilken musik som helst, antingen party musik så man blir pepp, depp musik om man känn att man bara inte orkar, elr sån där riktigt fin musik så man blir riktigt glad, elr hip hop and rnb som är så grymt bra att man aldrig bli less, ja de finns hur mkt som helst! musik för alla tillfällen :)  snart ska vi ha vår första samhällskunskap lektion, tkr att de är ganska trist xP men vi får hoppas på en bra lärare som kan göra de intressant och förståeligt ;P ikväll blire att plugga inför matteprovet och göra klart engelska brevet, jag måste verkligen göra de så att jag får bra betyg på matteprovet på onsdag. :) än så länge vet ja knappt vad de handlar om, men om jag inte minns helt fel så är de inte jätte svårt. längtar tills imorn! då blire hem till arvids och träna ! jag är peppad :p och nu kan vi inte sluta träna för vi har införskaffat oss årskort ;) så från och med nu blire träning fredag och söndag. lugna lördagar framöver ;p har inga stora krav på denna helg, vill bara tare lungt, får se om de händer nått roligt :)

hade bra alla! // queen IDa

KOMMENTARER:

  • Kung B!!!! säger:
    2008-08-28 | 13:55:32
    Bloggadress: http://beautifulll.blogg.se/

    Alltså de ju streetdance, såndär skön dans u know ;p till hiphop musik typ.

    ja de skit kul :)

  • Emma säger:
    2008-08-28 | 17:22:35
    Bloggadress: http://skoogstroll.blogg.se/

    Jag tror stenhårt på att vi kommer vara fullsändiga filosofer när vi gått samhällskursen klart ^^

  • Miriam säger:
    2008-08-28 | 21:10:49
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Men självklart! Vi ska mata ur oss imorn ;P och på sönda ! :P

    Vill också bo själv... var så skönt ^^ krams

  • Emma säger:
    2008-08-29 | 18:10:31

    Haha, ja absolut! x)

  • B. säger:
    2008-09-01 | 12:49:23

    Antigen följer den, eller så får jag helt enkelt skippa å komma hem helger ;p brorsan å dom få komma å hälsa på hos jag ;)

  • B. säger:
    2008-09-02 | 08:12:50

    Ah,okii . Iofs så e brorsan allergisk, men han ha varit på dendär behandlingen, och tydligen funkar den eftersom han kan vara hos andreas som har två katter och en hund :)

    men skämt å sido, pucko. haha he vell ba å ta med katten ? ;d finns ju burar och bära dom i och sånt. He ju inge hinder. men jag kan endå inte komma varje/varannan helg, för det kostar 121x2 varje gång ;s och det dyrt. :/

  • b. säger:
    2008-09-03 | 09:55:28

    han var någerst i luleå tror jag på nåt hokuspokus center med andreas. Men det funkar tydligt, eftersom han då kan vara hos andreas :)



    jo, de jävligt långt ;s liksom 4 timmar one way är inget man längtar efter ^^

Kommentera inlägget här: