AtasteofWinter.

23 december

Kategori: Allmänt

igår så for jag ut och hämta biljetten för att se på idolerna sen så chillade jag lite hemma tills ja for och såg film med robert och stefan. när filmen var slut så drog jag hem och käka efter det så hitta vi på att dra till skeå för att se på bio ;p när vi kom dit så valde vi att se twilight nog för att vi ville se madagascar 2 men den gick inte :S men twilight var helt okej faktiskt ;) på hemvägen vare ganska nära att vi skulle köra på några renar, stefan som körde kollade typ på vindrutetorkaren och jag halv sov så det var bara robert som såg renarna men han trodde att stefan redan sett dom så han sa ingenting ^^ haha men som tur var så höll dom sig på andra sidan vägen ;D men under bion kände ja hur jag mådde sämre och sämre och jag börja frysa och skaka nanting :s sen när ja kom hem och tog tempen så hade jag typ 40 grader. tur de gick att sova då? NOT so good. sen har jag vart sjuk hela dagen och int hare blivit nå bättre heller :S och jag kommer garanterat att vara sjuk imorn på självaste JULAFTON! kan de bli värre.. :(  menmen nu ska jag göra nånting annat ^^ hare bra alla.

ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: