AtasteofWinter.

bergnäsudden.

Kategori: Allmänt

det var där jag spenderade min långhelg. åkte dit torsdag kväll efter en dags plantering, jag var hur glad som helst för vi fick sluta lite tidigare ;) på kvällen hann vi fiska lite grann, men jag hade fått ny lina på spöet så de tjorvade sig ganska fort.. så de blev att chilla på kvällen istället. 
 I fredags så planterade jag, louise och fredrik men de blev inte så många lådor.. började att spöregna. men på kvällen blev det fint väder och vi hade en riktigt trevlig midsommarafton! spelade GH, brännboll, kubb, fotboll m.m också satt vi och myste vid elden, prata och grilla korv. de blev inte att vara uppe ett helt dygn som jag och amanda gjorde förra året, ^^ men de var tur de. skulle upp och plantera dan efter.
 fick lite sovmorgon sen var de bara att dra sug ut i skogen och med den turen vi har så började det att åska och spöregna, ( kraftigt blött regn! ) så de blev int så mkt nu heller. på lördan hann vi fiska lite i båten, men inte fanns de nå hungriga fiskar inte.. men de är härligt att åka omkring i en båt på en spegelblank sjö och se solen sakta gå ner. sen så chillade vi vid eldstan.
Nu idag så planterade jag ännu mer.. :/ de gick skit bra, men nu är ja grymt less åsså måste jag plantera typ hela veckan ?? vet inte om ja orkar. har ju ändå tjänat 2000 spänn i helgen, och de sitter inte helt fel. men får se hur länge jag håller ut ! i need PEPP!

hade bäst! // Queen Ida.

Kommentera inlägget här: