AtasteofWinter.

nu är nationella provet bortgjort (:

Kategori: Allmänt

Nu var de borta ur världen! de kändes inte särskilt svårt, men jag tror verkligen inte att jag kommer få Mvg. pluggade alldeles för lite.. ^^  men för att bli pilot behöver man inte ha Mvg i allt som man måste för att bli Veterinär. hellre sväva i luften än att gräva i en kossas mun!

är de bara jag som inte kan kolla på min blogg ??


image18
skoter is life.



väntar och väntar, Hoppas verkligen att de blir av ! ! :D skulle vara en riktig upplevelse.




// ida

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2008-03-18 | 20:10:27
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se

    huum.. igår kunde jag inte kolla, men just nu går de fint :P haha!
    Men coolt att du om du blev pilot! Då ska ja ha gratis skjus någerst ;) kraaam

  • Emma :) säger:
    2008-03-18 | 21:21:55

    "Hellre sväva i luften än att gräva i en kossas mun"

    Jaha, här hånas mitt framtyda yrke! haha ;)

  • Ida säger:
    2008-03-18 | 21:38:32

    haha :p
    inget fel att gräva i en kossas mun men jag håller mig till planen ;)

  • ida säger:
    2008-03-18 | 21:39:42

    okej va bra, jag trodde att den höll på å barka ;o haha de skulle va gode nice om jag blir de, klart du får de ;p haha kram

  • Malin säger:
    2008-03-19 | 17:37:46

    I min värld finns fortfarande nationella :S Men hörru, skaru bli flygchaffis? Cooling!

  • ida säger:
    2008-03-19 | 18:49:23

    okejokej, men de går nog gå skit bra för dig, du är duktig på matte :)
    yepp, de är vad jag har tänkt ;p haha

Kommentera inlägget här: