AtasteofWinter.

vilken helg !

Kategori: Allmänt

det här har faktiskt varit en helg utöver det vanliga. i fredags så komme jag hem ungefär vid halv sju. Packade upp lite och åt middag sen så drog jag ut med B. efter ett tag så ringde F och sa att vi skulle festa med hon och A men vi kände oss inte så taggade på att dricka så vi drog dit för att umgås lite med dom. efter ett tag komme de ännu mer folk och visst hade vi en trevlig freda kväll! :)  vi planerade även då vad vi skulle på lördan ;p hah

så i lördags så gjorde ja inte så mkt på dagen, gick ut med vovven, pluggade lite och så. sen på kvällen så övningskörde jag lite och lyssnade på grymt bra musik :D efter det så blev de att dra på fest hos F. Bra musik, roligt folk och vatten pipa! ja de va riktigt kul :p sen efter några timmar så drog vi oss ut på krogen, (Polaris skoterfest) vi tog oss in hur lätt som helst!! i alla fall jag, B och V. åh de va så grymt kul! ;D jag och B lyckas då jävlart med allt!



och inte har man då blivit nå mindre taggad på skoter inte, nä de har bara blivit värre..  vill ha snö nu! :D



tagga nästa helg ^^ höhö


Ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2008-10-30 | 18:46:01
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Men är du inte klok :O inte törs ja toppa ditt hår :P och du har ju ädå redan gjort de ;)

  • Bekhta. säger:
    2008-11-01 | 14:00:48
    Bloggadress: http://beautifulll.blogg.se/

    Ja, alltså VI lyckas JÄMT lyckas me , ah..jävlart allt ^^ haha

Kommentera inlägget här: