AtasteofWinter.

illa.

Kategori: Allmänt

här sitter jag och klagar på att folk är så dålig att uppdatera! men jag ska inte klaga är lika dålig själv.. men de är så roligt att läsa andras :) har haft en perfekt påsk i bergnäs med skoter och släkt ! solen kunde bara visat sig lite mer men vi fick ju lite färg endå. och sen när jag komme hem till Arvids så stekte jag lite med frida på vittjåkk. i helgen så drog vi fest här hemma och de kunde ju ha slutat lite bättre men kul hade vi i alla fall ;D men jag saknar mina dragonglasögon!!!!!!! :'( jevlart hatar den som tog dem. så fucking störd man kan vara. AAAAH ! menmen så kan de gå. får väll ta å köpa ett par nya till nästa skotersäsong ^^ party like a rockstar, ey! och i lördags så lagade jag, frida och miriam midda å fyfan så gott det blev ! helt sjukt, de vart perfekt ! :D å de är ju tur man kan lita på vissa kompisar.. tydligen inte. Har också hunnit skriva klart uppsatsen, finally! alltså ja är sämst på att plugga å de måste jag verkligen ändra på annars kommer nästa år gå väldigt dåligt höhö

ni får hade bra alla!


så grymt härlig låt alltså! (:

ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: