AtasteofWinter.

Påsklooov

Kategori: Allmänt

Håller på att packa allt som ska med till bergnäs. har typ inte fattat att de är påsklov nu. så grymt skönt alltså :) ska bli härligt att åka iväg och komma bort ifrån allt och få en paus. å självklart så kommer vi göra de bästa. SKOTER ! som jag sagt länge påsken är en av dom bästa tiderna på året, vara ute hela dagarna och njuta i solen, pimpla, umgås med släkt och vänner, skoter å bara chilla:) yeees. ja kommer ha de bra i alla fall ;D

jag och en snöig polaris


ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2009-04-09 | 18:11:53
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Men desamma lilla du :D Hade bäst och tare lugnt ;P

  • Bekhta säger:
    2009-04-10 | 10:01:36
    Bloggadress: http://brunettbruttan.devote.se

    Jag kommer säkert skriva nåt inlägg lite då och då ;d Tiden räcker dock inte till å sitta vid datorn så därför tar jag en liten paus tills jag kommer på mer att skriva om oxo =) e less å skriva om typ; ja idag har jag blablabla, om de int ens är nå vettigt xD hoho



    ha ett bra lov :)

Kommentera inlägget här: