AtasteofWinter.

torsdag

Kategori: Allmänt

alltså varför ska aldrig mina datorer funka perfekt??!?!?!? de är alltid nått som inte funkar. t.ex. så gåre inte att ladda upp bilder.. varken här på bloggen, pixbox eller face. Här på bloggen kan jag bara lägga upp bilder som ja har i arkivet.. Jag har ingen aning om de är nån inställning som är fel eller vad de är :s får nog ta hit nått data proffs. ^^ Det är ju nästan kul att gå i skolan nu, men de är nog för att man inte riktigt kommit igång än med alla läxor och prov. desutom så har ja ju rätt så mkt håltimmar och de är SKÖNT! Idag på håltimmen så satt jag och min Frida nere i trafik huset och gjorde trafik frågor. De är roligt så de kommer nog gå fort att ta körkortet, bara ja får börja köra nån gång!! aaah, varför ska jag fylla år så sent på året? men nu är det ju faktiskt bara 35 dagar kvar till årets höjdpunkt ;) yes ME, Idahoe fyller 18 år den 30 september! kan inte bli så mycket bättre än så. Och jag har ju så mkt att se framemot också. Längtar tills de blir att åka till Umeå och hälsa på Bekhtis! :D blir alltid så långt mellan gångerna vi träffas men de är alltid lika kul att träffa henne! då blire att äntligen gå ut på nån bar tsm och festa som bara vi gör :) Och jag vill köpa en bil men min pappa säger bara men du har ju inget körkort än. men spela roll, vill helst ha den före så ja hinner sätta in nån bra stereo och högtalare i den :) annars gåre ju inte. nä om man ska ta och göra nått vettigt denna kväll?


alltså what the fuck? de gick och ladda upp en bild :O läskigt! de här är i alla fall från yran i östersund :)


ciao.

KOMMENTARER:

  • Bekhta säger:
    2009-08-27 | 19:24:50
    Bloggadress: http://BrunettBruttan.devote.se

    30e september kan komma snart! Sen då blire utgång nå jävulst härnere då du komm ner ;D booyaa! Är så jävla taggad

    ---

    Jag krigar med körkortet typ, men faserna är så förbannat jävla tråkiga å peta sig genom -.- usch. Fan roligare å plugga i boken X) haha Hur går det för dig, ha du fått börja me nåt? :)

  • Bekhta säger:
    2009-08-27 | 19:28:58
    Bloggadress: http://BrunettBruttan.devote.se

    Ja, gud ja. Som jag har velat fram och tillbaka om hur jag ska göra. Men att sluta boxning vore fan som å göra slut me nån för mig ^^ haha

    ----

    Det gäll ju å tvinga sig, ja. Men planera det du ska göra,veckovis t ex. ett tips. :)

  • Malin säger:
    2009-08-30 | 18:16:52
    Bloggadress: http://malinhaegg.blogg.se/

    men konstigt att den bilden gick att ladda upp? :o det är ju jag som tagit den...

  • Miriam säger:
    2009-08-31 | 17:30:41
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    ja, kan ju ha varit nån sån ;)



    Snart kan du göra krogarna osäkra ;P

  • Miriam säger:
    2009-08-31 | 17:30:47
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    ja, kan ju ha varit nån sån ;)



    Snart kan du göra krogarna osäkra ;P

Kommentera inlägget här: