AtasteofWinter.

Bergnäs

Kategori: Allmänt

midsommar spenderades i Bergnäs och de var riktigt trevligt ! :) I torsdags får vi ut och elda och rökte vattenpipa i kvällssolen vid nybban sen for vi ut å ragga en sväng med malåbor. Efter de så blev de film kväll hemma hos mig, vi började se film kanske vid två åsså såg vi tre filmer. efter de lyssna vi på lite musik och sjöng lite :) vid elva nån gång drog dem andra hem och ja började packa för att farmor skulle snart komma. Så fredag så drog jag till bergnäs. Vi fixade till midsommar stången och efter de tog jag en liten Pn. skönt att sova :) sen blev de go midda, träffa släkten, brännboll(jag var grymm!!) elda, lite bilkörning m.m de va riktigt trevligt faktiskt! lördan sprang typ bara förbi. spela kubb, chillade och sådära, åt grillat, for ut å fiska lite och efter de såg vi när Linda spelade tv spel och efter de en barnfilm ;) och idag har vi bara solat, satt upp studsmattan, ätit filla och bara mått ;D

nu äre bara 2 dagar plantering kvar, fyfan så nice alltså! :D wooho. och på onsdag drar jag, Malin och Miriam till Saxnäs. Vi ska fiska, fjällvandra, tälta på fjället, basta m.m, de kommer bli så skönt att de inte är sant !


hade bra alla.

ciao.
Kommentera inlägget här: