AtasteofWinter.

back from the big City liiifee

Kategori: Allmänt

home sweet home. hade gärna kunnat stanna i storstaden nån dag till! hade sjukt trevligt och roligt där borta och vi var ett skit bra gäng, lärde känna en massa nytt roligt folk. synd att de var så få som gick vidare.. Vi gjorde tester och snacka med psykologer på på måndan och jag var sist .. men de gick ju rätt så bra ! fick inte ett nej utan jag är reserv. och då äre tydligen gode stor chans att man tar sig in, bara att vänta tills juni - juli när vi får veta säkert ! åå jag längtar och hoppas verkligen att ja kommer ta mig in!! :D så grymt kul å om jag tar mig in så måste ja hamna i samma klass som frida annars blire tråkigt.. vi var dom enda tjejerna som gick vidare så vi lärde känna varandra rätt så bra. men som sagt hela gänget var jätte trevligt och vi for ut och åt på kvällarna, umgicks, spelade en hel del kortspel. hade asroligt! och en kväll var jag sådär uubertrött så jag skratta typ åt allt och hela tiden så till slut fick ja ont i huve.., men de spred glädje och alla var glada så de gjorde it så mkt ;) åsså for vi och bowla och jag som bowla typ max 2 gånger per år söög så hårt att de it är sant, men blev då int sist i alla fall ;p hehe självklart så hann vi ju gå en massa på stan och de går ju bara inte att stå emot från att handla så lite nytt kom jag hem med och de var roligt för de var aslänge sen ja shoppa.. ja riktigt kul var de!

och snart är det helg och de verkar som att de blir att dra till piteå å festa! :)


ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2009-03-21 | 01:42:58
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Härliga storstads livet ;)



    men ida, ja kan inte tänka på annat ;P

  • Miriam säger:
    2009-03-22 | 23:50:18
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    höhö ;P jodå, visst gjorde det de ^^ men nu är ja tillbaka i samma tankebanor och är mer nervös än tidigare!!

Kommentera inlägget här: