AtasteofWinter.

onsdag

Kategori: Allmänt

rätt soft idag, skrev ett samhällsprov imorse. det sista ;) sen efter de var de gympa men ja har halsfluss så jag kunde it vara med. vet inte om de är farligt att träna om man har halsfluss? ville vara på den säkra sidan i alla fall ^^ dem spelade spökboll och fotboll i alla fall och det såg roligt ut, så vår ändå tråkigt att bara sitta och kolla på.. efter det drog jag, Frida, Johan och Miriam till Greya och käkade lunch. var ett tag sen man vart där och de var himmla gott! kyckling baguett med mörkt bröd. muums. annars har de väll it hänt så mkt idag, var ute och ragga med Miram och när frida var less att sitta på fysiklektionen så for vi och plocka upp henne med. att de kan vara så kul att åka bil och lyssna på musik? kanske också beror på att man umgås med roligt folk :) har även bestämt mig för att sluta svära/säga fula ord så nu får folk slå mig så fort de hör mig säga nått dumt^^ har it funka så bra idag, men de blir nog bättre ;p  nu ska jag ta och laga lite mat sen måste jag skriva klart samhällsuppsatsen så att man får sommarlov nån gång :) hade!



ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: