AtasteofWinter.

rubrik?

Kategori: Allmänt

varför ska de vara så svårt att komma på en rubrik? förstår de inte. Idag har vart en bra dag, tiden gick fort och jag hade ovanligt kul på dollar, kanske för att ja satt en del i kassan. tiden går sjukt mkt fortare då och man får träffa mer folk! har två prov i veckan och en uppsats att fixa till. sen efter det blir de Sommarlov från Sandbacka. Måste fara till Piteå och skriva ett matte prov,  måste även lämna in en engelska uppsats elr nått, men de fixar jag!
På måndag börjar planteringen och jag har inte kännt mig såhär trött på aslänge.. känner bara för att göra ingenting alls fast egentligen behöver jag energi till tusen och vilja så att ja klarar av att plantera. Efter ett tag får jag alltid lust att sluta och till slut så går de fan inte mer, hoppas bara att jag pallar. Och inte nog med det, har även drabbats av halsfluss samtidigt som jag haft så stora problem med tandställningen som skurit sönder tungan.. men nu har de blivit bättre i alla fall och jag kan nästan prata normalt i alla fall :) tandläkar besök imorgon igen! tror aldrig att jag har vart så många gånger hos en tandläkare under en månad, typ varje vecka. 
Och  de kommer inte bli att vila och ladda i helgen heller, drar till Umeå på freda morgon åsså blir det att vara där hela helgen! det är ju Brännbollsyran.  Längtar massor ! nä nu fundera jag på att sova. skulle behöva nån super kur som gör en pigg och kry^^


Ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: