AtasteofWinter.

toppen helg!

Kategori: Allmänt

I torsdags åkte jag med Mike, Simon, Fredde och Jenny till Umeå så att ja slapp ta bussen på fredag, grymt härligt att åka bil jämfört med buss! gjorde inte så mkt när ja komme dit vi chillade och sen la vi oss. sovde ut dagen efter, duschade och sen när bekhta slutat skolan så drog vi in till stan. där blev de att spendera en massa pengar ;) höhö blev lite orolig där ett tag när studiebidraget inte kommit men Mor min löste det. När vi kom hem så blev det att basta. var riktigt härligt ! förutom att tempen sjönk hela tiden men ett tag var de ju varmt i alla fall! vi drack lite cider och han prata om en massa! sen när vi var klara så blev de grillat, riktigt gott var de! senare på kvällen drog vi in till stan och träffade Bekhtas kompisar sandra och Hiba (tror de stavas så). vi hade riktigt trevligt! hann även dra in på nordic rock en sväng och shake'a lite å se lite björn rosenström tror ja ^^ haha  lörda blev de att fara på mini stan och shoppa lite. köpte äntligen ett par solglasögon!! sen for vi till brännbollsyran. solade, åt jordgubbar och hade de sjukt bra! när vi kom hem så blev de ännu mer bastu när vi väl fick igång den. de vart lite strul men funka till slut ^^  sen på kvällen blev de att dra på stan, träffa en massa trevligt folk också tog vi oss in gratis på nordic rock ;) höhö sparade typ 600 spänn. nice niceee! och de var härligt att inte va så jävla full! me like. och självklart så lyckades jag pajja mina nya brillor.. så köpte nya idag! nä nu måste jag sova så ja orkar med morgondagen.. ska lägga upp några bilder från helgen när ja fått dom från bekhta :) hare gött!


ciaao.

KOMMENTARER:

  • Bekhta. säger:
    2009-06-02 | 11:36:08
    Bloggadress: http://BrunettBruttan.devote.se

    ja bastun tog ju hundra år^^ och kul att grillmaten smakade! Vilket det ju inte gjorde för mig. haha men jag ha käkat grillade majskolvar i två dar nu, å det smakade götttt!! ;P Kul att du va här iaf! (:

Kommentera inlägget här: