AtasteofWinter.

youre gold

Kategori: Allmänt

gud vilket härligt väder det är idag, solen skiner och de är inte särskilt kallt ute. man blir så glad utav he ! :) Idag skulle jag haft en körlektion men gick in och titta för ett tag sen och fick se att jag har två stycken. even better! nu ska jag börja plugga som fan och göra bort faserna så om jag har lärt mig nog mkt till november så kan jag ta de då, men de känns lite snävt. annars får jag ta de i december, de duger väll. Igår kom i alla fall Frida och Adam hem till mig för att Adam skulle fixa in baslådan i bilen. jag och Frida var där som sällskap och sprang och hämtade saker ur förrådet. Malin och Miriam kom även förbi och efter några timmar ute i kylan så fick vi igång baslådan och jag tycker att de låter riktigt bra faktiskt ;) hihi väldigt nöjd är ja! och nu blev jag ännu mer taggad på att ta körkortet så fort som möjligt. men jag får väll se hur de går på lektionerna och sätta mig med faserna och se när de passar. annars idag så skulle nog jag och Frida dra ut på samhället och kolla efter material till våran halloween outfit, de skulle vart grymt nice å göra de vi har tänkt göra ifall de skulle se bra ut. men vi får klura på de dära å se vad resultatet blir! Och jag är gooooode taggad på fredag, som planerna ser ut nu så drar vi med min Audi till Gällivare för att se RR5 och sen festa. tror de kommer bli grymt roligt! :)  nä nu måste jag dra mig från datorn. ha en riktigt jävla bra dag!!


ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2009-10-30 | 10:59:20
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Jag vet, men jag älskar honom så mycket så det är så jobbigt att tänka att jag lämnar honom mot min vilja. Jag pratade med en person igår som vart med om samma sak och för henne har det gått bra, han ändrade sig. Hon gav mig hopp och bevisade att det här är mitt val och om folk inte accepterade så skit i dom. Det är bara det att jag inte vet riktigt hur jag vill ha de...

Kommentera inlägget här: