AtasteofWinter.

meditation

Kategori: Allmänt

Idag fick jag en glad överaskning, vi hade vår sista gympa lektion! vi fick göra vad vi själv ville så jag och bea spelade badminton. riktigt soft! och idag hade vi olika aktiviteter som vi fått välja mellan och jag, bea och viktor hade meditation. de var riktigt skönt att ha avslappning men jag blev störd av en som snarka så jag började skratta ^^ sen fick vi testa en annan variant och de var att blunda och dansa till musik. höll på å dö när jag fick höra de, men jag och Viktor drog lös rejält och hade riktigt kul. vi drog en hel del tighta mooves. ;)

ikväll så ska jag renskriva kemiprovet, öva lite på engelskan och sen ut å gå en promenad med viktor. Min "läxa" i veckan som vi fick av kvinnan som höll en av föreläsningarna är att vara ute och gå varje dag. Och det borde man ju klara av, ändå de känns som att man har så jäävulst mkt att göra.

ciao.

KOMMENTARER:

  • B; säger:
    2010-04-20 | 22:07:56
    Bloggadress: http://thefighter.devote.se

    Borde testa afrodance, de jävligt ful dans men as härligt - man få släppa lös som bara den ^^

  • Malin säger:
    2010-04-21 | 17:38:51

    Fullkomligt älskar uttrycket att man inte har tid när man spenderar typ 2 h om dagen vid facebook :) prioritering :p

Kommentera inlägget här: