AtasteofWinter.

Baby we can do it, we can do it all night

Kategori: Allmänt

oj oj, ursäkta för min dåliga uppdatering men har inte haft nån ork alls. har nyss gjort engelska läxan med Viktor. känns riktigt bra, har ju vart dålig med engelska läxan men nu äre ändring på den fronten!
Igår så tog jag de mest lugnt hela dagen, såg lite tv och chillade, sen så gjorde jag mig i ordning och drog hem till Malin. När jag kom dit så hade malin och frida börjat med maten och efter ett tag så trillade viktor in. fint folk kommer sent ;) hahah  vi hade trevligt och spelade lite GH rockband. jag, frida och viktor ägde nog på vocals HAHA or not ^^ men vi försökte då i alla fall. Senare på kvällen drog vi på capsicum och hade riktigt trevligt! :) tack för igår kväll alla! har vart en härlig helg i helgen. nu måste jag bara se till att ta och plugga lite kemi så jag klarar provet på tisdag..

Hoppas verkligen att resan kan bli av!!! fan va nice de skulle vara. hade gött alla! :)

den här låten är så skööön!! och de spelades en hel del igår ;)

ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2010-01-25 | 14:04:01
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Men då har ja ju anledning att inte skriva ;)



    Vars ska du? :)

  • B: säger:
    2010-01-27 | 08:45:24
    Bloggadress: http://thefighter.devote.se

    Va skön låt. Å härligt me nå nytt till min god damn spellista ^^ Revolver me madonna å lil wayne börjar bli seg, än om den fortfarande funkar x)

Kommentera inlägget här: