AtasteofWinter.

solen skiner :D

Kategori: Allmänt

vaknade ovanligt tidigt idag, vid klockan åtta. ändå skönt att stiga upp hyffsat tidigt har ändå inget speciellt att göra idag. ska se om jag får tag på viktor och höra om han vill hitta på nått om han inte är alldeles för bakis, men han brukar ju inte bli det :)
hade riktigt trevligt i tisdag och maten var grymt god ;) mästerkockarna ;p hehe och vi 2or ägde 3orna i brännboll! HAHA

längtar tills imorgon!!! då kommer Niila hit och om jag hinner så ska jag köpa en ny mobil :D vet inte vad de blir för nått. har som inte bestämt mig än, om jag ska lösa på en dyr sony eller ta en annan lite billigare. ah vi får se va de blir :)  snart ska jag och mamma fara och söka nån vit kartong så vi kan göra en plansch åt bror min. :)



ciao.
Kommentera inlägget här: