AtasteofWinter.

friday

Kategori: Allmänt

Har en massa saker att hinna med idag, försäkra bilen, fara på banken, kolla om några julklappar, städa också måste jag hinna med att göra lite fysik. Synd bara att jag känner mig så jävla trött.. Men de är bara att rycka upp mig och börja bocka av listan. Fick i alla fall värsta sinnesutbrottet igår när jag skulle beställa en julklapp åsså funkar det inte att betala med mitt kort på internet.. Och det är inte första gången det inte fungera!! tur är att jag har ett visa ok kort och där gick de :) men nu måste jag fara på banken och fixa ett nytt kort, för jag ska fan kunna beställa hem från internet.

Imorgon så blire förhoppningsvis att fara till Luleå och sen på kvällen så blire 40 års fest för morbror min och det blir nog trevligt :) det är därför jag måste städa hela tiden.. :p

Ciao.
Kommentera inlägget här: