AtasteofWinter.

SNOW

Kategori: Allmänt

imorse när jag vaknade så låg snön på backen och solen sken. Underbart!

snön ligger fortfarande kvar och solen skiner, får hoppas att det kommer mer och att den håller sig kvar. Det är så himmla mysigt med snö och vinter <3

Men måste sätta på vinterdäcken på audin nu, annars kommer jag inte alls kunna köra för sommardäcken har inget mönster alls typ. Men förhoppningsvis så kommer Niila och pappa byta bromsoket ikväll så att vi kan sätta på vinter däcken :)

I fredags så for jag och Niila till vuotner. han började fixa på bilen och jag satte inne med axså och myste till idol :) sen på lördagen så komme pappa, bror och farmor dit. Det blev att såga och klyva lite ved och sen började jag och Niila städa i Garaget. Finns så mkt skrot dära och ingen ordning alls, så vi snörde bort lite grann och försökte få mer ordning, Och det där städilet höll i sig för efter vi hade kommit hem till arvids och ätit så städade vi lite i förrådet ^^ hahah 
I söndags så jobbade jag på dollar. Nice att tjäna lite cash!

i veckan har jag inget plugg alls, känns gode skönt. Man kan chilla every day ;)

ciao.

KOMMENTARER:

  • frida säger:
    2010-10-12 | 17:18:51

    WOOOW ida har brjat blogga igen! JIPPIE! (ingen snö i umeå :(

  • ida säger:
    2010-10-14 | 16:05:28

    hahah ja lite smått bara, kan inte du ta och börja blogga igen? ;) jasså tråkigt.. den första snön försvann ju men igår kväll började det snöa igen och de snöade ändå tills imorse nån gång ;) niice!

Kommentera inlägget här: