AtasteofWinter.

23 augusti

Kategori: Allmänt

Märker att jag nästan bara skriver när jag är ledig men det är väll för att då har jag tid. Idag ska jag inte göra nått speciellt har tänkt gå en promenad med hundarna och fara ut på samhälle en sväng och handla lite. Känns skönt att inte behöva gå till skolan längre utan att få gå och jobba istället! Känns skönt att man har någonting att göra och  att pengar rullar in. Måste börja spara pengar så jag kan köpa nå vettigt ;) Kommer nog att få jobba en hel del tiden framöver hoppas bara jag kommer orka med de, har ju inte haft lov sen påsklovet ^^ och det börjar kännas. Men jag har ju mina lediga dagar då jag får ta de lugnt :) Igår så storstädade jag och Niila, så nu är hela lägenheten skinande ren! Också fick jag tre blommor igår som jag måste fixa några krukor till så dom inte behöver stå på köksbordet..

Hoppas att Audin blir klar snart, man märker hur beroende man är av att ha en bil. När jag jobbar så måste jag hem till hundarna på rasten. Men vi har ju haft tur och fått låna mazdan, subban och mormors lillbil så jag hoppas vi får tillbaka Audin snart! Men dom verkar ju inte ha brottom på det där stället.. kanske måste ringa och tjata lite ^^ Nä nu ska jag ta den där promenaden med hundarna medans solen skiner!

Ciao.
Kommentera inlägget här: