AtasteofWinter.

18 december

Kategori: Allmänt

Fan att det hann bli sönda.. Idag (lördag) så har jag hunnit med en hel del. Började med att fara ut på några affärer och sen så for Niila, pappa och jag till vuotner. Vi tog med oss mormors gamla soffa som inte är särskilt gammal ^^ Vi fick i alla fall montera om en av dom gamla sofforna för att rymma den men nu så rymms det många i det lilla tv rummet. Hann även med att rasta polarisen lite. SJUKT KUL! visst det är inte så mycket snö men det räcker då :D Niila och jag for en kort tur med hundarna, Illu är lite rädd för skotern men det gick riktigt bra när jag höll i hon. När vi kom hem blev det pizza käk och styckning av ren. Så nu har vi kött i frysen! blev bara lite missöden när vi höll på, råkade smälta mammas köksvåg på spisen... men den funkar fortfarande! Nu blire sängen så jag är fit for work imorn.

Ciao.
Kommentera inlägget här: