AtasteofWinter.

fireworks

Kategori: Allmänt

Är inte alls taggad på biologi provet som är på onsdag.. hur fan ska man kunna plugga på ett så stort kapitel? gruvar mig för att läsa det för de tar så jävulst lång tid och jag orkar inte göra en sammanfattning på hela kapitlet, det skulle ta fleera timmar. Men det går som det går, hoppas jag klarar det så att jag kan gå vidare.
Nu är jag anmäld till tävlingen på lördag så i veckan nån gång blir att fara å test köra. Känns som  att jag kommer att bli nervös ^^ haha men ser ändå framemot det.
Bortsett från provet så känns det som att vi har en skön vecka framför oss. Imorn så blir det SISTA matte lektionen, inte ens en hel lektion tror ja. Och på torsdag blir det endast tre lektioner och alla är endast 1h lång. Så jag får försöka utnyttja hålorna och göra nå vettigt av dem ;) får se hur de går!


åååh jag vill ha sommar NU! men först lite skotersäsong!


Jag och Frida var ute å rasta dom förra vintern!

Ciao.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: