AtasteofWinter.

poowernap

Kategori: Allmänt

Kändes inte alls som fredag idag, mer somen dryg torsdag.. i alla fall första lektionen då vi var tvugna att skriva en sammanfattning på ett låångt kapitel i biologi. Men sen blev det glada nyheter på rekigionen, nu har jag ännu en kurs där jag kan se att slutet är nära. Det som vi egentligen har kvar är en inlämningsuppgift och ett prov. Fast då äre en gammal uppgift som jag inte hunnit göra än ^^ men det är inte alls mycket. Att skolan snart är över är typ det enda jag tänker på känns det som, nedräkning BIG TIME!
slutade i alla fall efter lunch men då var jag duktig och läste igenom biologi kapitlet och sen var jag och Amanda ännu duktigare som satt kvar på skolan en fredag till tio i fyra och skrev på historia filmanalysen. Så nu förtjänar vi verkligen helg!
Efter middan så la jag och Niila oss i sängen och chillade. Det slutade med att vi vaknade ca 3 timmar senare, Skönt att sova men efter dess har jag haft ont i huve :/ Nu sitter Niila och spelar Gta och jag nöter internet NOT nu ska datorn stängas av, sov gott!

Ciao.
Kommentera inlägget här: