AtasteofWinter.

19 juni

Kategori: Allmänt

Har vart lite dålig på att uppdatera men har knappt suttit nå vid datorn dom senaste veckorna. Niila har ju semester och han och pappa bor i voutner så jag har pendlat från vuotner till jobbet. Och helgen spenderades på jobbet och i B-näs. Var tvungen att sova själv i fredags och det är inte alls kul när man inte har gjort det på skit länge :( men de gick! och det blir samma visa ikväll men ska nog kunna somna ändå ;) I bergnäs hann vi i alla fall börja bygga lite grann. Vi satte upp all regel som vi kommer behöva på "nedervåningen" också satte vi upp två panelbrädor ^^ de kommer nog bli snyggt i alla fall :) har även hunnit måla taket uppe på loftet. Så de går framåt men vi kanske var lite sena med att börja men nu måste vi se framåt ^^

Idag har jag vart på jobbet och efteråt for jag till mona och åt tårta, de var gött! :) Åsså gjorde jag äntligen bort disken så nu äre bara resten av lägenheten som behöver städas.. Imorgon ska jag vara duktig och fara till jobbet tidigare och göra bort plocket. Kommer bli en lång dag men då kan jag fara till voutner utan att behöva tänka på det.

Ciao.

KOMMENTARER:

  • Linn säger:
    2011-07-19 | 21:32:12
    Bloggadress: http://winkalinn.blogg.se/

    fick du inte Kicki till å diska åt er? ;)

  • B säger:
    2011-07-21 | 23:10:23
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Önskar också det var juni! ;)

    Du får inte glömma bort din blogg, fast jag är inge vidare på detdär med uppdatering på min :)

Kommentera inlägget här: