AtasteofWinter.

25 juni

Kategori: Allmänt

LÖN yipie! Har gjort en budget den här månaden och då märker man att allt går åt på en gång ;) men har man mycket att betala så har man. Men jag klarar mig ändå, ska börja spara så jag kan åka och shoppa till hösten. I lördags for jag och Niila till B-näs och jobbade på stugan och gud så duktiga vi var! vi satte panel på en hel vägg och började på en annan. Vi hann bara arbeta några timmar eftersom jag jobbade både lördag och söndag. Håller på att beta av min 8 dagars jobbvecka, bara fem dagar kvar nu ;p ska bli skönt att vara ledig lördag, söndag och måndag och helgen kommer självklart att spenderas i B-näs och då ska vi bygga MASSOR!

Var ute och gick med Axså och Illu för en liten stund sen och efter ett tag gick Illus halsband sönder ^^ så fick träna på att gå lös med henne, gick väll hyffsat men var lite nervös.. Men det ska nog gå att lära den hunden det med. Hon är duktig på att lyssna.

Ciao.
Kommentera inlägget här: