AtasteofWinter.

28 juni

Kategori: Allmänt

Blev en jobbig natt igår, Illu hittade foder påsen som stod i bilen och åt sig mätt så att hon såg ut som en kossa, hon var väldigt rund om magen kan jag säga! Och som ni kanske vet så kan det vara farligt. Så de blev att gå en promenad till huset för att försöka få igång magen också se till att hon drack för att torrfoder behöver vatten ^^ hehe. Vi var vaken ganska länge för vi ville att hon skulle börja s*ita nån gång så att hon inte hade fått förstoppning men hon ville inte riktigt det så vi gav till slut upp och gick och la oss. Imorse vaknade jag med huvudvärk, halsont och ont i tandköttet (visdomstanden tittar dram). Som tur var så har jag haft en kort dag på jobbet idag men jag vart helt slut och hade feber.. tur att jag är ledig imorgon ifall jag är sjuk då också. Vill verkligen inte missa jobb! Och idag blev vi bjudna på mat hos farmor och de var gött! Nä nu kanske man ska ta och lägga sig snart.

Ciao.

KOMMENTARER:

  • B säger:
    2011-06-29 | 07:34:18
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Haha, hunden då! Vi hade också en incident då foderpåsen låg franme på köksstolen, dröjde inte länge innan katterna hade rivit upp ett hål i ena änden och ätit sig rund å go på den påsen ^^ Gotta love animals!,p



Kommentera inlägget här: