AtasteofWinter.

29 juni

Kategori: Allmänt

Im feeling fine! bara lite ont i halsen, men så länge jag slipper feber och huvudvärk så är jag nöjd ;)
Har vart till veterinären med Illu för hon skulle ta vaccin och det gick hur bra som helst, hon reagerade inte ens. Nästa vecka då äre axså's tur att besöka dom. Har tagit de lugnt idag, fixat lite med papper och plockat undan + att jag har 2 tvättmaskiner igång! kanske borde ta och städa och diska också ^^ känns som att det är en hel del som jag vill hinna med, gå ut på promenad med hundarna, tvätta akvariet åsså måste jag fara och handla. Får väll se hur mycket jag hinner med idag!

Ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2011-06-29 | 23:51:04
    Bloggadress: http://baramiriam.blogg.se/

    de är riktigt roligt att köra postis :D

    jag har haft lite mycket att göra och har inte sutte vid datorn på ja vet int hur länge, förns nu när ja var tvungen att betala räkningarna ;P

Kommentera inlägget här: