AtasteofWinter.

26 september

Kategori: Allmänt

Idag börjar jag inte förrän tolv så jag tog sovmorgon men väcktes av ett samtal klockan 9. Men det var nog lika bra för då hinner jag göra en massa. Helgen har varit fullspäckad. I lördags blev det jobb och efter det for Niila och jag till hans familjs stuga där Fia och Nadine var. När vi kom fram så hoppade vi in i Bastun och det var grymt skönt! sen så bjöd Fia på mat och det är alltid lika gott att äta hennes mat, gillart! Illu fick även träffa deras valp som hon lekt med tidigare och Silky som är en lite äldre lapphund. I början gick de sådär men till slut så lekte även dom med varandra. Igår så blev de dubbelt med jobb. Först dollar sen hjälpte mamma mig med plocket. Skönt att få det bortgjort men nu måste jag hjälpa mamma med hennes ;p Igår vart det även en ny bil. Niila och far var till Umeå och köpte den. Hör å häpna vi har köpt en combi!!! Satte mig i bilen igår när han komme och fan va utrymme man har ^^ men det är bra när man har två hundar. Och ifall man ska bort så har man massa packningsutrymme. Också äre ju automat och det är rätt så skönt att slippa växla. Nu måste jag hoppa i duschen och sen gå en promenad med hundarna.

Ciao.
Kommentera inlägget här: