AtasteofWinter.

underbara fredag

Kategori: Allmänt

Skönt, äntligen ledig efter sju dagars arbete, känns väl förtjänat i alla fall. Tog en rejäl sovmorgon, det behövdes. Det är väldigt skönt att jobba 7-16 passet men har svårt för att stiga upp tidigt. Då behövs det sovmorgon lite då och då. Idag har jag några ärenden att fixa inför mammas 50 års kalas. Annars blir det mest lugnt, kanske försöka njuta av det fina vädret? fastän man hunnit ställa in sig på höst. Ligger redan en massa björklöv på backen. Men tycker att det är rätt så mysigt!!

KOMMENTARER:

  • B säger:
    2012-08-17 | 14:03:49
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Åh vad kul att se att du skriver fortfarande :D Hoppas du fortsätter uppdatera så man kan kika förbi här!

    ---

    Jag hade tänkt åka till Finland/Norge och jobba. Men så fick jag jobb här knappt 10 dagar efter min sista dag på Telenor, och det är som personlig assistent, som jag velat prova jobba som, så jag stannar i Umeå nu ett tag till. haha Dock står jag utan boende just nu... men det löser sig tror jag :)

  • B säger:
    2012-08-24 | 07:09:52
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Ja jag har då fått lov att adressändra hem till morsan nu. haha Menmen, jag har en bil iaf^^



    Tack för grattis-sms:et förresten :) Kan inte sms:a för tillfället så kunde inte svara!

  • B säger:
    2012-08-26 | 21:43:48
    Bloggadress: http://bekhta.devote.se

    Det är en gammal passat, äldre än mig! haha men den rullar riktigt bra :p
    Nejdå, jag har kvar samma nr :) Jag hade en riktigt bra födelsedag. mycket fika och mat. haha och bio på kvällen a la Magic Mike med Channing tatum ;)

Kommentera inlägget här: