AtasteofWinter.

23 oktober

Kategori: Allmänt

Idag försökte jag byta hårfärg men det var svårare än jag trodde.. två färgningar senare och det är ändå inte bra. Vet inte riktigt hur jag ska förklara vilken färg det är men det ser väl lite röd-brunt ut med blonda inslag(?).. Japp men ska låta håret vila nån dag sen så blir det en ny färgning. Vet egentligen inte vilken färg jag är ute efter men det kommer nog bli bra i slutändan. Annars så blev det en promenad med hundarna till mormor, det var sjukt halkigt ute på gatorna idag.. Tur att man hittade några asfaltsfläckar i alla fall!
 
 
en vanlig dag i renträsk ;)

KOMMENTARER:

  • fraajda säger:
    2012-10-24 | 00:51:43

    biild på håret!! :)

  • ida säger:
    2012-10-24 | 20:31:58

    hahah nja de tror jag inte ;P

  • Miriam säger:
    2012-10-25 | 19:25:51
    Bloggadress: http://miriamstenberg.bloggplatsen.se

    ska ida verkligen lämna det blonda livet?! Världen vänder, måste köpa trisslott! ;)
    PS. vill också se bild! Du kan vänta tills du bestämt färg, men ändå en bild snarast! DS.

  • ida säger:
    2012-10-26 | 20:08:55

    Jo till slut kom faktiskt den dagen också ^^ men de kan ju hända att man blir blond nån gång i framtiden de vet man aldrig. Hoppas du vinner nåt ;) jao kanske nån bild när jag är "nöjd" :P haha

Kommentera inlägget här: