AtasteofWinter.

11 december

Kategori: Allmänt

Var helt slut i fredags efter en hel dag på stan. Men nu är alla julklappar klara i alla fall! Hittade dock inga fina kläder att ha på julafton och nyår, men hade faktiskt ingen lust att titta på kläder över huvud taget kanske beror det på magen.. Men får gräva i garderoben så hittar jag säkert något jag kan ha.
I lördags bakade jag och mamma (mest mamma) lussekatter och saffransbullar, dom smakade riktigt fint!

Vart ledig idag för att vi skulle på begravning men vi ställde in det på grund av vädret och att det är så lång bit att köra. Så idag har jag en fixar dag, tvättmaskinen går på högvarv och efter lunch blir det veterinär besök med axså för hans öroninflamation. Om jag har tid ska jag plocka fram lite julpynt och kanske slå in lite fler julklappar. Det är ganska roligt att slå in paket, välja bland flera olika fina julpapper och snören, det blir så fint när man är klar :)

Försökte dra igång skotern för att låta hundarna springa en sväng men jag är tydligen för svag.. Vill inte ta i för mycket heller. Det skulle sitta fint med el-start men vill inte lägga pengar på det nu när det är en massa saker vi kommer måsta köpa till bebisen. Så det blev en promenad istället och dom fick vara lös. Typiskt att det ska bli så sjukt halkigt hela tiden, kan vi inte få snö och lite kyla istället??

               Inte det lättaste att få med alla tre på bild ^^     
Kommentera inlägget här: