AtasteofWinter.

24 september

Kategori: Allmänt

Idag så snöade det, Jag får sån känsla när jag ser snö för första gången! (nog för att det tvär snöa igår) men idag så vräkte det ner en stund, MYS! Det som är lite mindre roligt är att det är så jävla kallt.. Jag har ingen "mellan" jacka, antingen sommar jackan som är tunn eller min tjocka dun jacka. Skulle vilja köpa en ny som är lite tunnare än dun jackan men känns inte värt att göra det nu när man snart blir lite större. Har inte skrivit det i bloggen än men dom flesta vet ju redan att i mars så utökar vi familjen ytterligare. Känns sjukt overkligt men verkligen underbart!! I cant wait!

På måndag är det min dag och jag funderar på att vara duktig och bjuda jobbet på gofika!

KOMMENTARER:

  • Amanda W säger:
    2013-09-26 | 22:24:13

    Ville bara passa på att gratta er! :) Ska bli kul när den lilla palten kommer! Känns lite som man blir moster fast man inte alls blir det :)

    Svar: tackar, ja vi längtar! Du kan få vara moster ändå för h*n har ju ingen ;)
    Ida

Kommentera inlägget här: