AtasteofWinter.

Aj aj

Kategori: Allmänt

Vaknade, klev upp och kände att nu är det fel i ryggen igen.. Gör så sjukt ont när man rör sig. Jobbigt när man måste bära på My, men det värsta är att böja på sig.. Aj Aj. Men men hoppas det går över fort!

Idag provade jag ge My gröt till frukost istället för ersättning och det gick riktigt bra. Bvc säger alltid att det är bättre med gröt men inte varför? Dom ringde idag så nu har vi fått en tid för 10 månaders kontroll. Då får jag väl passa på och ställa några frågor. Ska i alla fall bli spännande att se hur mycket hon har vuxit :) Tror sist vi var dit var när hon var ca 6 månader så det är ett bra tag sen.

Imorse passade jag på att beställa hem några klänningar. Vi har nämligen funderat på att gå ut på juldagen! Vi har inte varit ut sen 2012!! sjukt. Men vi tycker det är trevligare med "hemma" fester. I alla fall så har jag inte riktigt koll på vad jag har för storlek så det blev fyra likadana klänningar i två olika storlekar och två färger. Har svårt att bestämma mig men skickar tillbaka det som inte passar.

My ligger ute i vagnen och sover, när hon vaknat så åker vi in till samhället. Ska hämta ut en julklapp och sedan laga mat till mor, far och Niila för ikväll ska jag, mor och My på tupperware(?) party i glommers. Har aldrig vart på nått sånt så det blir kul.
Kommentera inlägget här: