AtasteofWinter.

24 februari

Kategori: Allmänt

Idag så sjukskrev jag mig för jag mår inge bra och behöver verkligen vila. Skulle ha varit sista veckan, känns trist att inte kunna jobba klart och få känna den härliga känslan att det här är sista dagen. Men om jag känner mig piggare till veckan ska jag dit och bjuda på fika.

Blir lite svårt att hålla sig still men blir rätt så trött av medicinen så jag har bestämt att jag bara får göra nån sak varje dag annars är det vila som gäller. Idag så blir det att fixa så att det går att tvätta igen. Det måste vara något fel med avloppet för när maskinen töms på vatten så kommer det upp ur röret istället för att rinna undan. Då äre bara att ta fram propplösning och sen så funkar det att tvätta normalt igen.

Måste bara säga vilket härligt väder, men lite tidigt för vår ;)
Kommentera inlägget här: