AtasteofWinter.

24 januari

Kategori: Allmänt

Ledig dag idag men fick ingen sovmorgon eftersom jag hade tid hos barnmorskan kvart i nio.. får sova ut imorgon istället. I veckan så gick vår kyl sönder.. kan säga att man blir ganska handikappad utan kyl, jag som älskar att äta smörgås med pålägg får nu nöja mig med bröd och smör. Och mjölk, jag älskar mjölk men nu får jag klara mig utan det ett tag. Hade tänkt bjuda mamma och pappa på midda imorgon men jag får bjuda dom på midda hemma hos dom istället, mamma är så snäll så hon ska hjälpa mig att måla spjälsängen imorgon.

Igår fick jag äntligen paketet från jollyroom men vart inte nöjd över skötbordet så de ska vi skicka tillbaka. Tur jag beställde en skötbädd den får duga tillsvidare. Funderar på ett reseskötbord för vi har så trångt på toan, men de kanske räcker med skötbädden vi får se.

Hade tänkt att bara ta de lugnt idag men än har jag inte hunnit.. så kanske ska ta och göra det nu och försöka skita i allt som måste göras.

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2014-01-24 | 15:18:17
    Bloggadress: http://annahedkvist.blogspot.se

    Du kan inte ha skötbädden typ på tvättmaskinen eller så inne på toan? Så har vi och det funkar jättebra, då slipper man ju lägga ner massa pengar på ett klumpigt skötbord också. Eller kanske ett som man hänger på väggen? :)

    Puss!

Kommentera inlägget här: