AtasteofWinter.

AAAAJJ

Kategori: Allmänt

Idag har vi kört ved från Vuotner till Renträsk för att fylla upp i vedbon. När vi skulle fylla släpet andra gången så tog det slut i ett fack så vi fick öppna upp ett annat som var proppfullt. Vi gjorde ett litet ras och började kasta veden på släpet då känner jag plötsligt ett ordentligt hugg på skallen så jag skrek AJ och slog bort flugan och då får jag se att det är en geting så då skrek jag att pappa skulle döda den! Bara en sekund senare så skriker Niila AJ och SPRING! Vi hade ju råkat riva ned deras bo när vi drog ned veden.. fysatan vad ont det gjorde! Men pappa han klarade sig, han kanske räknas som hus folket vad vet jag. Vi klarade oss från att få bulor som tur är när det är bröllop till helgen. Imorn ska jag till Linn och fixa naglarna sen blir det nog
Bergnäs igen och fortsätta bygga :) 
Kommentera inlägget här: