AtasteofWinter.

bad hair day

Kategori: Allmänt

My vaknade med världens kallufs och frizzigt hår. Håret hann inte torka efter kvällsbadet.. men lika söt ändå! 
 
Är så sjukt less på att må som jag gör, sjukt trött jämt, känns som jag är en zombie och inte riktigt har vaknat. Konstig och seg i skallen. Magen har också sagt upp sig så man känner sig som en boll. Sa idag till Niila "det ser fan ut som jag är gravid!" Men han var självklart snäll och sa nä det gör du inte. Dessutom känns jag yr från och till. Har vart på sjukan och kollat upp det men tydligen så ska man gå omkring och vara yr.. Det kan hända att det fortfarande är vatten i örat som spökar för blåser jag och håller för näsan så sprakar det fortfarande. Och iibland när jag hör höga ljud så får jag en känsla av rädsla genom kroppen. Insane. Det sjukaste är nog att jag fortfarande känner rörelser i magen. Har haft så ändå sen My föddes och bvc sköterskan sa att man kan ha det i ett år efteråt men snart är det ju fan 1 år och 4 månader. Jag längtar tills dom andra får semester och det blir att vara i stugan och vara sysselsatt då kanske man inte påverkas lika mycket. Självklart börjar man fundera vad det kan vara för fel i kroppen och när man är mammaledig har man alldeles för mycket tid att fundera. Jaja nog om detta, imorgon får vi förhoppningsvis måla lite och på söndag blir det Vuotner.

KOMMENTARER:

  • Anna Hedkvist säger:
    2015-06-13 | 23:40:53

    Så mystiskt! Du är säker på att det inte är ett syskon på väg då? :) Jag känner fortfarande rörelser i magen, tror man känner tarmrörelser som man egentligen känner jämt men förknippar med bebisbök eftersom att man har känt det, så det tror jag inte du behöver oroa dig över :) KRAM på dig!

  • Ida Vesterberg säger:
    2015-06-15 | 18:07:09
    Bloggadress: http://atasteofwinter.blogg.se/

    Jo det är jag säker på att det inte är :) okej skönt att man inte är ensam. Det är klart men de är så konstigt att nu tänker man på det men inte tidigare. :) kram

Kommentera inlägget här: