AtasteofWinter.

1 månad

Kategori: Allmänt

Kan inte fatta att vi får flytta in i huset om en månad!!! Tiden går fort. Då lär jag ha fullt upp med uppackning. Tur att det är lång helg, då kanske vi hinner göra bort massor medans Niila är ledig. Det är ju bara det om man ska tapetsera, då vill man ju inte in med för mycket möbler. Vi vet ju i alla fall att vi ska göra om Mys rum. Hade jag fått skulle jag vilja göra nästan alla men vi får ta eftersom. Eventuellt att vi tar tv rummer direkt, det är samma fondväggen som vi hade i Renträsk så det känns som att nu vill jag ha nå nytt! Åh vad jag längtar!
Idag ringde jag till canal digital för vi har abbonemanget på paus också ska vi få gratis installation när vi flyttar in så var tvungen att fixa det. det börjar ju va dax! Nog för att det inte gör så mycket om vi inte har tv dom första dagarna, vi lär ju ha fullt upp ändå. Man får väl dra igång nån film om man vill ta de lugnt på kvällen.
 
Ikväll ska jag och mor ut och handla inför påsken. Brukar bli en hel del mat, 6 pers och nästan en vecka. Hoppas vi inte glömmer nått viktigt bara! Imorgon så far vi till Bergnäs förhoppningsvis vid lunch men det brukar ta tid att ta sig iväg.. Har vi tur så är det varmt i stugan för vi lämnade pelletskaminen på. Då ska jag börja måla runt fönstrena så vi kan sätta upp fönsterlampor och gardiner. Har glömt bort att skriva att nu har elektrikern fixat strömmen. skönt!
Nu hoppas jag bara att solen får skina i påsk så vi får vara ute och bara må. Kanske dra upp nån abbar ur sjön.
 
 
Kommentera inlägget här: