AtasteofWinter.

kort dag

Kategori: Allmänt

Alltså det är konstigt när man slutar två istället för fyra så har man inte lika bråttom hem. Niila var ju iofs redan hemma med My så jag behövde inte stressa mig till dagis. Väldigt skönt att ha en kortare dag i alla fall. Har köpt ännu fler julklappar åt My, vi får in så mycket fina saker så nu måste jag börja hejda mig. Har fler planer på julklappar som jag ska fixa. 
 
När jag kom hem så busade vi en stund och sen for vi på intersport och köpte en rosa hjälm åt My att ha på dagis. Den var på kampanjpris, perfekt! Sen på mataffärn för att handla till middagen. Vi såg bolibompa och efter det fick My "bada". Hon står på sidan av badbaljan och plaskar med händerna och sen tvättar på kroppen. Så fort jag blöter hennes hår blir det ramaskri så man får vara snabb. Sen blev det mys i soffan och välling. Hon är alltid så mysig efter hon badat så man bara njuter av stunden. 
 
Måste ta tag i disken men är helt körd i rygg och nacke så får se om jag alls orkar. Börjar vara väldigt less på smärtan och obehagen.. på fredag ska jag i alla fall få göra TILT test. Typ Ekg med nån bräda som dom vickar. Nästa tisdag ska jag träffa läkaren igen och titta på röntgen också ska han titta på nacke, axlar och rygg. Får se vad han hittar på för nått. 
Kommentera inlägget här: