AtasteofWinter.

Ledig igen

Kategori: Allmänt

Jobbat 7-16 idag och My har vart på dagis. Hon var verkligen sugen att fara på dagis imorse för när hon ätit frukosten så tog hon på sig mössan och ryggsäcken. Dagen har gått fort och imorgon så är jag ledig. Vi ska följa mormor och morfar till Skeå, mazdan ska in på verkstan också ska vi passa på att fara på några affärer medans vi väntar. Jag och My kör egen bil så vi kan åka runt i skellefteå. Det är en del grejer som vi ska köpa till stugan för att lösa lite problem med utrymme. Också ska vi byta ut tv fästet mot ett fast fäste för det vi har just nu som inte är fast är inte anpassat för mor och fars gamla platt tv. Alldeles för tung så man har bara väntat att Tv:n har trillat ner när man kommer dit. Men inte än i alla fall, men sned som fan är den så de blir nog fint!

Snart så håller vi på att vara klara med Tv rummet i stugan, egentligen så är det bara ett litet vitrinskåp som jag ska måla som ska upp. Sen kanske lite prydnader så det blir mysigt. Fast iofs blir man väl aldrig färdig, man kommer på saker eftersom som man kan ändra/fixa.
Tror jag ska ta och mysa ner mig i sängen så man inte är så trött imorgon. go natt!
Kommentera inlägget här: