AtasteofWinter.

Saknar lillan och lillan saknar mig

Kategori: Allmänt

Pratade med My efter maten och först berättade hon vad hon gjort under dagen men sen så lät hon ledsen och sa att hon inte vill vara i jokkmokk utan hon vill vara med mamma. Alltså hon är så mammakär! Både jobbigt men ändå glädjande att hon saknar mig. Man vill som bara hämta hem hon och krama om lilla tjejen men det går ju inte.. men som tur är kommer hon hem imorgon!! Skulle egentligen stanna tills torsdag men Fia hade ett möte på eftermiddagen så hon hinner inte fara och lämna hon här och sen köra tillbaka.

Jobbar sju-fyra imorgon, hoppas dagen går fort så jag får krama min älskling ♡

Idag ringde jag till elgiganten och efterlyste mitt aktivitetsarmband och fick höra att dom skickar mig ett nytt idag. Synd jag inte ringde förra veckan, tror att dom glömt bort det.
Kommentera inlägget här: