AtasteofWinter.

I PANIKEN

Kategori: Allmänt

Är sjukt rädd just nu för att åka dit i magsjuka då vi har vart i närheten av en som åkt dit. Än så länge står vi på bena och jag hoppas vi klarar oss till efter helgen. Händer så mycket till helgen som vi inte vill missa. Fredag kväll middag på Rolles, Farmor Fia kommer hit, och självklart My fyller två år på söndag då vi ska bjuda på tårta. Så jag håller verkligen tummarna att vi klarar oss. 
 
I måndags var vi lediga och då hade vi både en hel del energi så vi lekte massor, var upp och spela biljard, ute och skotta snö, gick en promenad då My drog pulkan och jag fick dra bobben. Längsta promenaden i tid på kort sträcka.. men hon tyckte att det var roligt att gå själv så självklart får hon gå när hon vill. 
My har ändrat sovmorgon rutinerna så man ska vara glad om man får sova till halv åtta, oftast är det halv sju -sju hon vaknar. 
Idag börjar jag inte förrän elva så efter lite lego byggande så ska vi gå ut en sväng innan vi ska fara.
 
Äntligen har jag lyckats komma bort från godis suget och inte ätit godis på ett tag, himla skönt. Tidigare var suget efter godis konstant. Tänker väl inte sluta helt men ifall jag vill äta så får det bli på helgen och med måtta.
 
 
 
Kommentera inlägget här: