AtasteofWinter.

Äntligen

Kategori: Allmänt

Igår så kom Niila hem! Har haft helt fel dagar i veckan för att Niila for och jobba lördag efter middagen så veckan har vart lång. Men igår kom han hem så det var skönt, vi har saknat honom här hemma. Nu är det bara 8-17 imorgon och sen är det helg!!

Det har faktiskt gått riktigt bra i veckan att vara ensam med My. Hon är ju faktiskt väldigt snäll, glad och lättroad men när hon får för sig att göra saker som hon inte får så blir det inte så roligt, men det går oftast över ganska fort. Hoppas bara att det blir lite varmare ute så kanske vi kan gå en längre promenad nu när min far har lagat punkteringen på barnvagnen. När hon har sovit har jag haft fullt upp med att städa och fixa. Försöker underlätta så mycket som möjligt för nästa dag, plocka fram kläder osv. Då går allting mycket enklare. My är i alla fall väldigt glad att pappsen har kommit hem, jag med såklart!

Imorgon så kommer Fia hit, hon ska på möten lördag och söndag så då passar hon på att sova hos oss och umgås lite. Jag och Niila ska passa på att äta på Rolles imorgon kväll när vi har barnvakt. Minns inte sist vi var ut och åt bara jag och han så det blir mysigt. I helgen blir det nog att fara till Vuotner en sväng, tvätta, städa, kanske jobba lite i Mys rum, MYSA, och förhoppningsvis lite tid till att bara vara.


tänk att hon har varit så liten, vår flicka har blivit så stor <3

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: