AtasteofWinter.

ledig dag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart ledig, vi steg upp vid åtta, åt frukost och myste till tio. Vi hoppade in i bilen och gjorde lite ärenden. När vi kom hem hade vi fått en pellets pall men My ville inte vara på baksidan så jag får bära in det ikväll. Så vi tog pulkan och gick en liten promenad. Efter vi åt lunch så skypea vi med Niila en stund och My surrade på massor. Sen blev det dags för My att sova en stund så det blev en till liten promenad. Medans hon sov har jag passat på att diska, tvätta och vika undan ren tvätt. 
 
Igårkväll så var det premiär av farmen! Yeey äntligen! Sen gick de en film som jag såg medans jag hängde upp nya gardiner. Konstigt nog blir det mer gjort när Niila är borta. Vart så att han åkte iväg redan i lördags efter middagen, det var tungt men nu så känns det bra. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: