AtasteofWinter.

Magont

Kategori: vardag

Tror jag har testat I princip allt nu men inget som hjälper. Han får sina skrik il och skriker allt vad han kan och spänner hela kroppen. Han hade ett imorse när vi låg och sov. Han skriker typ var femte-tionde minut men han öppnar inte ens ögonen. Man märker när det gör ont för då skriker han och sen blir han tyst och sover vidare. Oftast behöver jag inte göra något för han blir bara argare om jag försöker ge han tutten men det blir ju inte så bra sömn för nån av oss ^^ sen hade han ett nu på eftermiddagen men då var han vaken så då fick jag trösta. 
 
Klart det blivit bättre och klart att en bebis grinar men just dom där attackerna skulle jag gärna slippa då man ser att det verkligen gör ont. Tycker så synd om honom! 
 
 
Kommentera inlägget här: