AtasteofWinter.

Förvärkar

Kategori: Allmänt

Har haft förvärkar på kvällen men dom har slutat när jag somnat. Igår så hade jag som vanligt på kvällen och jag gick och la mig vid halv tolv. Vaknade klockan 1 av en förvärk och var inte så somna om förrän 6 på grund av värkar. Ringde till förlossningen som sade att jag kunde komma eller avvakta men är jag inte öppen så väntar dom med snitt. Förstår varför men jag vill ju inte vara hemma tills vattnet går för då hinner jag väl knappt fram innan barnet har fötts.
Finns nog en risk att man får åka dit och sen hem igen för att det är lugnt. Men en del förvärkar var riktigt starka så Jag trodde att det var på G. Får se vad som händer under dagen, just nu är det rätt så lugnt så får försöka sova lite mer och sen ta det som det kommer.

My vill att morfar ska hämta henne från dagis idag, hon hoppas nog på bäbis så fort som möjligt! Ska ta och förbereda så mycket som möjligt för morfar ifall vi måste in på kontroll.
Kommentera inlägget här: