AtasteofWinter.

saker löset sig

Kategori: vardag

Känns som att det börjar blåsa medvind för oss nu. Båda har jobb och det tycker jag är jätteviktigt! Nu har vi levt snålt länge då jag vart mammaledig och Niila har hållt på att byta jobb (som vanligt..) så ekonomin har påverkats. Nu jäklar ska vi tillbaka på banan igen och förhoppningsvis ska man kunna unna sig saker nån gång då och då. Och hitta på roliga saker med barnen!
 
Igår blev min sista dag då Bo har fått feber under natten, han har hostat så mycket så att han kräkts också, stackarn! Men kan ju på ett sätt vara bra att det bryter ut för då kanske han slipper det snart. Han har ju varit halv dålig ett tag. Känns i alla fall supertråkigt att inte få jobba min sista dag på dollar! Tack vare min mamma fick jag i alla fall åka och bjuda på tårta på fikat i alla fall. Nästa vecka ska vi alla kollegor gå ut och äta. Mums! 
 
Imorgon åker jag, mor och barnen till Bergnäs! Skönt att få komma till stugan igen å bara mysa och ladda energi för en spännande vecka nästa vecka. 
Kommentera inlägget här: