AtasteofWinter.

tisdag

Kategori: Allmänt

igår så var jag med A, B, R och S. vi cruisa runt på samhälle sen så drog vi till S och såg på en film. the mist. den var inte särskilt bra ^^ hahah  men den filmen jag och B såg för nån dag sen, Solstice, den var braa ;D idag så har jag, A, F och M vart och sett på idolerna, Kevin, Alice och snygg Robin!! allts å han ser så jävulst bra ut ;P och som var riktigt duktiga på att sjunga. :)  ikväll så blire nog att hitta på nått med B och S. här ska dom se dark knight elr vad den heter men ja orka it se den ^^  hihi    TAGGA nyår imorn :D:D 

hade bra.

ciao.

KOMMENTARER:

  • Miriam säger:
    2008-12-31 | 00:40:14
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    Ja ides inte störa dig ^^



    Nog skull ja tagga nyår om ja visst vad som skull hända ^^ men livet ska ju vara en överraskning så de är bara att vänta sig de minst tänkbara ;)

  • Anonym säger:
    2009-01-02 | 15:47:09

    Ja, alltså ja kände bara - går jag inte dit, kommer det aldrig å bli bra dethär. Så jag hoppas de lugnt mellan oss =) känns endå konstigt på nå vis för det ha hänt så mkt nu. Men men..Life goes on, right? Hade gött i tärna! kram

  • Bekhta. säger:
    2009-01-02 | 15:47:59

    Ja, alltså ja kände bara - går jag inte dit, kommer det aldrig å bli bra dethär. Så jag hoppas de lugnt mellan oss =) känns endå konstigt på nå vis för det ha hänt så mkt nu. Men men..Life goes on, right? Hade gött i tärna! kram

  • Bekhta. säger:
    2009-01-02 | 15:48:53

    oj, de blev två likadana ;o men ett såg ja va utan namn, drf de blev ett till, men med namn. haha

Kommentera inlägget här: