AtasteofWinter.

I've seen enough now to know that beautiful things don't always stay that way

Kategori: Allmänt

Good Charlotte - The River

helgen är redan över och sommarlovet har blivit kortare. jag oroar mig varje dag över att sommarlovet kommer att springa förbi.. men hur smart är de? jag måste ju ta vara på de och ha så roligt som möjligt och bara njuta. för de är ju inte hur långt som helst..  i fredags så guiade jag och B sthlmarna runt i arvidsjaur, men vafan kan man visa? ja vi for då till lillberget där man har utsikt över vårt fina sammhälle :) sen blev de en sväng till våran fina skidbacke med, vitjåkk, fast nu på sommar är de inte lika populärt. inte en husvagn tror ja ^^ 
lörda blev de att stiga upp tidigt för att sedan bege sig till Kilverstone för att se på enduro tävling och grilla hamburgare. och nog kan jag säga att de var hett i partytältet nog! och ändå kunde inte mygga hålla sig borta.. we are to damn popular ;) höhö och inte kunde man sluta tänka på skoter när man var där heller.. de blev bara värre. senare på kvällen så premiär åt jag och B i laponia kåtan. de va grymt gott! men sämsta maten man kan äta när de är mkt folk omkring ^^ herregud, du är duktig om du lyckas sålla mera än jag ;) sen så visste vi inte vad vi skulle hitta på, men då fick vi plötsligt ett sug att dra upp nå fiskar ur sjön. men de gick inte så bra. vad äre för fel på fiskarna? dom måste ju ha för många myggor att käka på.. ^^  när vi lessna så drog vi hem till mig och såg film.    Idag har vart en softar dag! har inte orkar göra nånting men de är ju söndag så de är ändå int så farligt.
i veckan blire kanske att dra till bergnäs. annars blire nog piteå. får ju nylägenheten i veckan (:


hade bäst alla. // ida


KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2008-07-07 | 20:38:01

  • Emma säger:
    2008-07-07 | 20:39:19

    Haha, menar du det? :P



    Vi har ju sånt här 3g-kort på stugan och det går så himla sakta så jag orkar aldrig ^^

  • Miriam säger:
    2008-07-11 | 20:17:29
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    haha, ja den var ju som de :D hoppas resten av våra helger blir lika gött ;P

  • Miriam säger:
    2008-07-13 | 03:36:13
    Bloggadress: http://blomsterglad.blogg.se/

    men skojja du :P Kommer att ha kul som fååån!! :D

    kram

Kommentera inlägget här: